Doğal Yolla Kilo Al

2 Eyl

Bir çok kişi kilo vermek isterken, bir o kadar kişide kilo almak için çaba sarf etmektedir. Eğer hormonal bir problem yok, ve parazitsel şikayetler mevcut değil ise aşağıdaki reçeteleri uygulamanızda fayda var ama önce bazı tavsiyelerimizi dikkatlice okumanız gerekmektedir…

  1. Her gün yemeklerden 1 saat kadar önce ve yatmadan hemen önce aç karnına : 1 bardak sıcak süt içine 2 çorba kaşığı bal 1 çorba kaşığı tereyağ konup iyice karıştırıldıktan sonra içilir.
  2. Yemekler bol yağlı ve şekerli olmalı, ve sıcak olarak yenmelidir.
  3. Sigara kesinlikle az içilmeli ve hatta bırakılmalıdır. Sigara iştahı keser.
  4. Çay ve kahve iştahı kestiğinden çok az içilmeli ve bol şeker konmalıdır.
  5. Fındık, Ceviz , Fıstık, Leblebi, Çikolata ve Dondurma bol yenmelidir.
  6. Yemeklerde bol miktarda ekmek yenmeli, meyve ve sebze az yenmelidir.
  7. Kahvaltıda peynir ve zeytin az yenmeli, tereyağ – kaymak – reçel – pekmez ve bal bol miktarda yenmelidir.
  8. Yemekler haşlama değil; bol yağlı ve kızartmalı, az tuzlu ve kremalı olmalıdır.
  9. Bol bol mayonezli ekmek, yağlı börek, kremalı pasta , baklava ve kadayıf tüketilmeli, çikolata ve şekerleme yenmelidir.
  10. Hareket etmek kilo kaybına neden olduğundan , mümkün olduğunca çok az hareket etmeli , yemek aralarında mutlaka yatıp uyunmalıdır. Fazla gezmek ve yürümek iyi değildir.
  11. Su az içilmeli, su yerine genellikle şerbet, cola ve meşrubat içilmelidir.
  12. Salata az yenmeli, yendiği zaman bol yağlı ve az sirkeli ve az limonlu olmalıdır.
  13. Makarna ve pilav bol tereyağlı olarak yenmelidir.
  14. Sabah kahvaltısını çok kuvvetli yapmalıdır.

Formül _1:

Sık sık; Tatlı badem, Üzüm, Bezelye, İncir, Fındık, Antep fıstığı, Çam fıstığı, Çedene ve Turp bol miktarda çiğ olarak tüketelim.

Formül _2:

Alıç çiçeği, Ihlamur çiçeği, Hünnap, Şahtere otu, Arpa ve Kenevir tohumu karıştırılıp sıcak suda demlendirilip (5-6 dakika) aç ve tok karnına içine bal katılarak, günlük 3-4 bardak çay gibi içilir.

Formül _3:

Hergün yatmadan önce yaklaşık yarım litre süte harnup pekmezi (keçiboynuzu) koyulup içilmesi .. Bu ortalama olarak  2 haftada 2 kilo aldırır.. Buna ilave olarak her gün aç karna sabah kalkar kalkmaz yemek kaşığıyla bal yenilip öyle kahvaltı yapılması gerekir.

Formül _4:

100 gr. havlıcan100 gr. polen100 gr. arı sütü50 gr. kına kına50 gr. hindistan cevizi50 gr. anason; Otların tamamı karıştırılarak, 4 öğün aç karnına 1 bardak süte 1 yemek kaşığı kadar ilave edilmek suretiyle içilir.

Formül _5:

100 gr. havlıcan100 gr. çemen tohumu100 gr. burçak50 gr. turp tohumu50 gr. Zencefil, 1 kg. üzüm pekmezi1 kg. bala karıştırılarak, 4 öğün tok ve aç karnına 1 yemek kaşığı yenir veya süt ve üzüm suyu ile içilir.

Formil _6:

200 gr. bezelye unu100 gr. havlıcan100 gr. polen100 gr. arı sütü karıştırılarak 4 öğün 1 yemek kaşığı aç ve tok karnına yenir veya üzüm suyu ve süt ile içilir.

Formül _7: Çok yakında çıkacak olan BALLI KARIŞIMIMIZI Alacaksınız?

NOT : Arı sütü karışımlı tertiplere metal kullanılmaz; plastik, cam ve tahta kullanılır

Uyarı: Piyasada Kilo aldırıcı diye satıran ve hatırı sayılır derecede pahalı olan ürünlere para verip umut ve nakdi israftan kaçının.


Doğal Tedavi Evi

23 Yanıt to “Doğal Yolla Kilo Al”

  1. neslihan 03 Oca 2010 at 12:30 #

    selam ben 18 yaşındayım 50 kiloyum ama uzun boylu olduğumdan zayıf gözüküyom bu yüzden kilo almak istiom çokta yiyiyom ama alamıom

  2. neşe 19 Ara 2009 at 22:17 #

    hbr 21 yaşındayım ve 41 kiloyum kilo almak istiyorum lütfen yardımcı olun benimgibilere

  3. esra 19 Ara 2009 at 20:06 #

    eğer kilo almak istiyosanız 2 ay boyunca mutlaka bol tarçınlı cevizli elmalı pasta yiyin yatmadan önce.yanında kola vs..günde 5 bardaktan fazla su içmeyin…yan gelip yatın,bide kafanıza bişey takmayın,içiniz içinizi yemesin…

  4. fatih 17 Ara 2009 at 10:16 #

    18 yaşında 1,85 boyunda 65 kiloyum kilo almak istiyorum

  5. emin 19 Eyl 2009 at 01:07 #

    slm 20 yasındayım ama 50 kıloyum bı turlu kılo alamıyorum iştahım olmuyor ne yapsam boş bana yardımcı olun lutfen

    • merve 24 Haz 2013 at 04:28 #

      kan bağışında bulunun sürekli hem kilo almanıza yardımcı olur hemde hayır işlersiniz

  6. eslem 20 Ağu 2009 at 11:57 #

    1.70 boyum kilom 50 kilo almak iştiyorum yardım edin..

  7. Mümin Akbaba 02 Nis 2009 at 08:56 #

    slm ben 44 yaşındayım 1986 askerden geldim.1988 yılında mide den 12 parmak kalın bağırsak tan ameliyat oldum.kilom 49 kilo alamıyorum.fazla yediğim zaman rahatsız oluyorum.

  8. cennet 18 Oca 2009 at 10:21 #

    ben 5kilo almak istiyorum

    • emre 08 Mar 2013 at 18:03 #

      bes kılo alınca angelına jolıe olCAN DEMII:)

  9. canan 19 Eki 2008 at 20:17 #

    bır turlu kılo alamıyorum bı sorunum yok ama alamıyorum bana yardımcı olurmusunuz bır dogum yaptım hamılelıkte bıle alamadım neler yapmalıym lutfen yardım edın

  10. Mahmut Bngöl 11 Eki 2008 at 19:04 #

    ben 4 yıldır kilo almaya çalışıyorum bunun için çeşitli şeylere başvurdum; fitness, kilo aldırıcılar fln.. benim ayda 4-5 kilo rahat alabileceğim bir formül yok mu? en az 10 kilo almak istiyorum..

  11. özgür 09 Eki 2008 at 21:53 #

    merhaba ben 20 yasında 1.78 boyunda 62 kilodayım ben kilo almak isitiyorum hiçbir ahstalıgım yok giydiğim hiçbirseyi yaksıtrıramıyorum zayıf oldugum için genellikler insanlar bna zayıfsn diyorlar ne yapmam gerkiyor ltfen yardımcı olun tskrler iyi çalsımalar

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 1.445 takipçiye katılın

